افزایش سرعت و کیفیت انجام کار در 4 گام

یک دفترچه همراه داشته باشید و موارد زیر را درآن یادداشت کنید.

1-تعیین اهداف

در این قسمت لیست کارهایی که باید انجام دهید را بنویسد و هروقت کارهای جدید به ذهنتان رسید فوری به آن اضافه کنید چون فراموشتان می شود.

2 -اولویت بندی

هرروز به لیست اهداف نگاه کنید و کارهایی که باید سریع تر انجام شود را نشانه گذاری کنید تا زودتر انجام دهید و با این روش ذهنتان آروم میشه و تمرکزتان چندبرابر میشه چون خیالتان راحت هست کاری را فراموش نکرده اید . کارهای اولویت دار مهم و فوری کارهایی هستند که اگر در زمان مناسب انجام نشوند شما ضرر می کنید.

3 -شناسایی موانع

موانعی که در کار وجود دارد را پیشبینی کنید و لیست کنید بعد برای آنها راهکار بنویسید.

4- مرور

هر روز صبح و بعد ناهار و شب باید دفترچه ی خود را مرور کنید و مواردی که لازم هست به اهداف خود اضافه کنید و اولویت بندی هایتان را چک کنید .این مهم ترین مرحله است.

با انجام مکرر این 4 مرحله بازده شما چندبرابر میشود.

درباره‌ی محمد

همیشه سعی کردم از مهارت های خودم و همکارانم در انجام کارها استفاده ‌کنم و آنها را به دیگران هم یاد می‌دهم.

3 نظر

  1. خیلی خلاصه و کاربردی نکات کلیدی را گفتید .از همین ویژگی سایتتون خوشم میاد که مطلب رو خلاصه می کنید تا بشه سریع خونده بشه.

  2. عالی بود. خلاصه و کاربردی

  3. خیلی کمکم کرد این نکات ممنونم ازتون.با همین 4 تا کار خیلی خستگی ذهنم کم شده و راحت تر هستم چون خیالم راحت هست که چیزی یادم نمیره.

دیدگاهتان را بنویسید